Valtteri Karjula. Kuva: VRJ Etelä-Suomi

Valtteri Karjula VRJ Etelä-Suomi Oy:n markkinointipäälliköksi

Valtteri Karjula. Kuva: VRJ Etelä-Suomi

Kokonaisvaltaiseen rakentamiseen erikoistuneen VRJ Group Oy:n suurin tytäryhtiö VRJ Etelä-Suomi Oy on nimittänyt BBA Valtteri Karjulan, 35, uudeksi markkinointipäälliköksi. Karjula siirtyi uuteen työhön pohja-ja perustustoimija Perustavan palkkalistoilta ja aloitti tehtävässään toukokuun alussa.

Ensin henkilöstöpalvelualalla ja myöhemmin rakennusalalla työskennellyt Valtteri Karjula on tullut tunnetuksi viime vuosina yhtenä suomalaisen rakennusalan markkinoinnin edelläkävijänä. Karjula on ollut luomassa mm. Perustavan vahvaa B2C-brändiä pientalorakentajien keskuudessa ja tähyää seuraavaksi laajempaan rakennusalan toimintaympäristöön.

– Pääsen mukaan varsin pitkäikäiseen rakennusalan brändiin, joka rakentaa ja ylläpitää hyvää elinympäristöä. VRJ:n yrityshistoria on pidempi kuin oma elämäni, joten opittavaa ja sisäistettävää riittää. Arjen dokumentoinnin kautta lähdemme aktiivisesti kertomaan ulospäin mitä kaikkea teemme ja millaisissa asioissa asiakkaita autamme, markkinointipäällikkö Valtteri Karjula kertoo.

VRJ:n toimialoja ovat infra- ja ympäristörakentaminen, linjasaneeraus ja toimitilarakentaminen, kunnossapito, betoni- ja siltarakentaminen, auto-ja konepalvelut sekä murskaus ja asfaltointi.