Avidly Cityconin strategiseksi markkinointikumppaniksi

– Avidlyn monipuolinen ja vahva osaaminen kauppakeskusmarkkinoinnista vakuutti tiimimme täysin. Ei epäilystäkään, että yhteistyömme päästyä kunnolla vauhtiin tänä vuonna tuloksena on Suomen parasta kauppakeskusmarkkinointia, Marketing Manager Niklas Anttila Citycon Finlandista sanoo.

– Kauppakeskuksilla on iso rooli elämysten tarjoajana sekä ihmisten kohtaamispaikkana. On hienoa, että pääsemme olemaan mukana näissä palveluissa ja kokonaisvaltaisissa elämyksissä yhdessä Citycon Finlandin tiimin kanssa. Elämyksellisyys ja ihmisten kohtaaminen ovat asioita, joiden vuoksi uskomme, että kuluttajat palaavat kauppakeskuksiin nopeasti rajoitusten poistuessa ja tilanteen hellittäessä, Avidlyn asiakkuusjohtaja Virpi Koskinen toteaa.

FacebooktwitterredditpinterestlinkedinmailFacebooktwitterredditpinterestlinkedinmail