Annina Rautio

Annina Rautiosta SATOn Customer Experience Manager

Annina Rautio (45) on nimitetty SATOn Customer Experience Manageriksi. Hän vastaa asiakaskokemuksen kehittämisestä.

Annina Rautio

Rautio on aikaisemmin työskennellyt VR-Yhtymässä 10 vuoden ajan konseptien ja asiakaspalvelun kehitystehtävissä sekä 13 vuotta asiakaspalvelutehtävissä SAS- ja Blue1 -lentoyhtiössä. 

– Asiakaskokemus on yksi SATOn strategian kivijaloista, ja haluamme olla tiiviisti läsnä asiakkaidemme arjessa voidaksemme palvella heitä parhaalla mahdollisella tavalla. On hienoa päästä kehittämään asiakaskokemusta yhdessä muun organisaation kanssa. Minulle asiakkaiden odotukset ylittävä palvelu on sydämen asia ja olen innoissani siitä, että pääsen pureutumaan asumisen asiakaskokemuksen ytimeen ja kehittämään sitä edelleen. Asiakkaiden ymmärtäminen ja palvelun laadun mittaaminen ovat avainasemassa SATOn asiakaskokemuksen kehittämisessä, Rautio sanoo. SATO Oyj on yksi Suomen suurimmista vuokranantajista. SATO omistaa noin 25 000 vuokra-asuntoa pääkaupunkiseudulla, Tampereella ja Turussa.

FacebooktwitterredditpinterestlinkedinmailFacebooktwitterredditpinterestlinkedinmail