Valtteri Bottas (vasemmalla) ja Jari Perälä

Valtteri Bottas ja Abloy jatkavat yhteistyötä

Abloy on mukana kilpa-autoilija Valtteri Bottaksen taustajoukoissa myös vuonna 2020. Yhteistyön tavoitteena on yrityksen kansainvälisen kasvun tukeminen ja Abloy-brändin tunnettuuden lisääminen Suomessa ja vientimarkkinoilla.

Valtteri Bottas (vasemmalla) ja Jari Perälä

Abloy Oy ja kilpa-autoilija Valtteri Bottas ovat sopineet jatkavansa yhteistyötään vuonna 2020. Bottas aloitti Abloyn brändilähettiläänä helmikuussa 2019.

Abloy toimii jo yli 90 maassa ympäri maailman; yrityksen lukot suojaavat muun muassa Eiffelin tornia, Eremitaašia, Versailles’n palatsia ja Arabiemiirikuntien presidentinpalatsia.

”Haluamme jatkaa kasvuamme kansainvälisillä markkinoilla, ja luotamme siihen, että yhteistyö Valtteri Bottaksen kanssa tukee tavoitteitamme parhaalla mahdollisella tavalla myös uudella vuosikymmenellä. Luottamukseen pohjautuva arvomaailma, halu kehittyä jatkuvasti ja suomalaisuus ovat meitä yhdistäviä valttikortteja maailmalla. Ne myös kiteyttävät erinomaisesti viestin, jota haluamme Abloy-brändistä kertoa”, sanoo Abloyn toimitusjohtaja Jari Toivanen.

”Yhteistyön ensimmäinen vuosi näytti minulle, kuinka valtavan arvostettu brändi Abloy on. Parhaiten yhteistyöstä ovat kuitenkin jääneet mieleeni ne lukuisat ihmiset, joita olen Abloyn tapahtumissa tavannut ja joihin olen tutustunut. Sekä minä että Abloy olemme molemmat voitonnälkäisiä ja ylpeitä juuristamme, joten tässä yhteistyössä kuljemme yhtä matkaa ja aina eteenpäin”, kertoo Valtteri Bottas.

Abloy hakee tulevina vuosina entistä suurempaa osuutta erityisesti liike- ja julkisen rakentamisen turvallisuusratkaisujen sekä kriittisen infrastruktuurin kulunhallinnan maailman markkinoilla.

”Sekä palautteen että seuraamiemme lukujen valossa on selvää, että olemme yhdessä onnistuneet kertomaan uudistuneesta Abloy-brändistä sekä kumppaneillemme että täysin uusille yleisöille. Jaamme Valtterin kanssa samat arvot emmekä kumpikaan ole vain osallistumassa vaan ehdottomasti voittamassa”, sanoo Abloyn myynti- ja markkinointijohtaja Jari Perälä.

 

FacebooktwitterredditpinterestlinkedinmailFacebooktwitterredditpinterestlinkedinmail