Tikkurila kehittää toimintaansa Suomessa organisoitumalla uudelleen
Tikkurila Oyj on päättänyt uudistaa Suomen liiketoimintojensa organisaatiorakennetta ja johtoryhmää tavoitteenaan kasvattaa kotimaan liiketoimintaansa selvästi tulevina vuosina.
”Tikkurila tunnetaan vahvoista brändeistään, laadukkaista tuotteistaan ja asiantuntevista palveluistaan. Haluamme jatkossakin varmistaa markkinoiden parhaan käyttäjäkokemuksen”, toteaa toukokuussa Suomen maajohtajana aloittanut Jussi Lehtonen.
”Pyrkimyksemme on olla entistä ketterämpi ja arvostetumpi kumppani asiakkaillemme tarjoamalla innovatiivisia konsepteja sekä kokonaisvaltaisempia ratkaisuja ja palveluja. Haluamme myös hyödyntää digitalisaation tuomat edut kehittämällä palveluitamme sekä näkyvyyttämme eri kanavissa. Tämän lisäksi tulemme panostamaan entistä enemmän ammattilaissegmenttiin sekä teollisuusasiakkaisiin”, toteaa Lehtonen.
Tikkurilan Suomen johtoryhmässä aloittavat tammikuussa 2017 seuraavat uudet henkilöt:
Melisa Bärholm, henkilöstöjohtaja
Meri Vainikka, markkinointi- ja viestintäjohtaja
Juha-Pekka Lehto, myyntijohtaja
Kotimaan myyntitoiminnoista vastaavat 1.1.2017 alkaen:
Arto Lehtinen, kuluttajat/kauppa
Kaarle Luukkainen, ammattilaiset
Jarno Sula, teollisuus
Edellä mainitut henkilöt raportoivat myyntijohtaja Juha-Pekka Lehdolle.
Tikkurila Oyj:n Suomen johtoryhmä tulee koostumaan Jussi Lehtosen ohella seuraavista hänelle raportoivista henkilöistä:
Jussi Ahola, johtaja, tutkimus-, kehitys- ja innovointitoiminnot
Pekka Kurikka, talousjohtaja
Heikki Takala, tuotanto- ja logistiikkajohtaja
Melisa Bärholm, henkilöstöjohtaja
Meri Vainikka, markkinointi- ja viestintäjohtaja
Juha-Pekka Lehto, myyntijohtaja
Tikkurila on johtava maalialan ammattilainen Pohjoismaissa ja Venäjällä. Olemme perinteikäs suomalainen yritys, joka toimii nykyään 16 maassa. Laadukkaiden tuotteiden ja kattavien palvelujen avulla varmistamme markkinoiden parhaan käyttäjäkokemuksen. Kestävää kauneutta vuodesta 1862.