Molli Nyman Granlundin markkinointijohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi
Granlundin markkinointijohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi on nimitetty 4.3.2019 alkaen Molli Nyman. Hän vastaa tehtävässään Granlundin brändistä, markkinoinnista ja viestinnästä sekä asiakaskokemuksen kehittämisestä.
Molli Nymanilla on vahva ja monipuolinen osaaminen B2B-markkinoinnista, brändin rakentamisesta ja kasvavan liiketoiminnan tukemisesta markkinoinnin keinoin kansainvälisillä markkinoilla. Granlundille hän siirtyi betonirakenteiden liitososia ja liittorakenteita toimittavasta Peikko Groupista markkinointi- ja viestintäjohtajan tehtävästä. Aikaisemmin hän vastasi pörssiyhtiö Rauten markkinoinnista ja viestinnästä.
”Panostamme asiakaskokemuksen kehittämiseen ja markkinointiin. Haluamme ja olla laajasti kehittämässä hyvinvointia rakennetussa ympäristössä. Mollilla on monipuolinen osaaminen markkinoinnista ja sen strategisesta johtamisesta. Hän tuo mukanaan tuoretta ajattelua Granlundille ja uutta dynamiikkaa johtoryhmätyöskentelyymme”, toimitusjohtaja Pekka Metsi kertoo.
Granlundin kasvustrategia painottuu hyvinvoinnin edistämiseen rakennetussa ympäristössä, käyttäjälähtöisyyteen sekä uusiin innovatiivisiin ratkaisuihin. Vuoden 2020 tavoitetta, 100 M€ liikevaihtoa kohti edetään määrätietoisesti.
”Lähtökohdat ovat erinomaiset, koska toiminnan tärkeimmät mittarit eli asiakas- ja henkilöstötyytyväisyys ovat korkealla tasolla. Granlundilla on innostava visio olla rohkea ja innovatiivinen suunnannäyttäjä talotekniikka-alalla. On hienoa päästä tekemään töitä tämän tavoitteen saavuttamiseksi markkinoinnin keinoin”, Molli Nyman sanoo.